Julklappar

theresecaroliineberg

Jag sa ju att det skulle bli en bra jul ;). När syrran och jag hade fått våra julklappar utdelade så säger pappa - "men det va väl nogot mer?" Så går han och hämtar och ger oss varsit Teliapaket. Jag tänkte att "vafan, vad kan det va här i om sjutton inte en telefon?!" Sliter och river upp paketet och får syn på att det står iPhone5s och jag tappar det totalt med världens jävla leende upp till öronen :D. Trodde inte det va saaaant!!! :D Men kan inte använda den förens på torsdag då vi ska in och fixa med simkortet :) 




Fick även lite kläder och annat smått och gott, som tex parfymen där bak ;). 

Vilken bra julafton!!! Förtjänar det efter det här pissåret! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0