Trött? Jag? Nej...

theresecaroliineberg

Har varit en otroligt lång dag ensam hemma! Kollat på lite filmer och somnade dumt nog nästan 2 timmar tidigare kväll. Därav att jag ligger klarvaken medan resten av familjen sover. Får väl anstränga mig och försöka att somna så att man inte kommer upp som en zombie imonbitti. Skulle ha städat huset idag med men hade huvudvärk så lovade att ta det imon istället :). 


Mamma köpte en iPhone 5s GULD i lördags så lånade den och testade den, samt hjälpte henne med grundinställningarna! Inte lite avis då det är en sådan jag vill ha. Har pratat om den i guld sen jag såg att den fanns i det. Så snygg och lyxig! Phuhu! :( 

GORGEOUS!!!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0