Fredag 20 April 2012 - Ullaredsresan

theresecaroliineberg

Hallå hallå sköna fredag :)

Sophia och jag var ju i Ullared i onsdags :). Vi hittade MASSOR och var några tusen kronor fattigare när vi åkte hem ;).

Som ni redan vet begav vi oss väldigt tidigt. Klockan stod på 05:05 när vi åkte hemmifrån Sopiha :). Vi va relativt pigga efter högst 3 timmars sömn, knappt det tror jag haha :D. Men det var bara att tänka frammåt på vad dagen hade att erbjuda ;). Tänkte lägga upp bidler på hur dagen såg ut :)



Innan vi begav oss på riktigt stannade vi till i Målilla och tankade!!


Soluppgången va otroligt fin denna dag :)


08:20 var vi ÄNTLIGEN framme vid Gekås i Ullared!! :D


Efter en timme där inne hade jag redan plockat på mig en hel del kläder ;). Detta va första rundan utav 3 :)


Andra gången vi kom in kollade vi lite på inredning och annat :)


När vi väl skulle gå upp till resturangen och äta mat var det knölfullt, så vi gick till fiket bredvid och tog oss varsin macka :). Efter vi hade fikat klart gick vi våran sista runda :). Vi kom ut vid 16:00 efter att ha gått där inne sedan halv 9 :p.


På vägen hem var man skapligt seg i fötterna och huvudet men var glad endå :)


Vänster nästa!


Vi var hemma igen vid halv 8 tiden ungefär och då var solen på väg ner :), sååååå fiiiint!!!!

Sammanfattningsvis så hade jag en redigt bra dag med Sophia och gör gärna om det snart igen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0