Tisdag 3 April 2012 - Sammanfattning på senaste veckan

theresecaroliineberg

Hej på er! 

Sen i onsdags har jag varit hos Sophia, åkte hem på fredag och sov hemma men åkte tillbaka på lördagen igen och sedan stannade till söndag. Så har i stort sätt varit hos henne hela förra veckan :). Vi har haft redigt kul! Nu tänkte jag sammanfatta dagarna lite kort :)


Onsdag

På kvällen skjutsade mamma mig till Sophia. Det bara öste ner regn, helt galet!


När vi kom till Mörlunda åkte vi och handlade lite fort. Hon var hungrig så vi köpte pizza att sätta i ugnen. Där efter satt vi i soffan och snacka och kolla på tv. Tanken va att vi skulle dippa lite oxå men vi var så mätta :p.
Det vart inte mycket mer av den kvällen :)

Torsdag

På morgonen var vi uppe i tid och gav oss ut på en Powerwalk i det härliga vädret! :). När vi var hemma igen va vi tvungna att åka till affären och köpa smör och lite annat till frukosten. Men tror ni inte att när vi kommer hem så upptääcker vi att vi inte köpte något smör :O. Så det fick bli mackor utan smör och det funkade oxå, för den här gången haha :p. 


Innan vi åkte till affären och köpte frukost.

Efter fukosten var det dags att plantera lite på Sophias ballkong :). Jag hade ju med mig min kamera och tog lite bilder medans hon planterade så fint :)











Frammåt eftermiddagen va de dags för mat så vi gjorde en potatis och köttfärsås gratäng som blev skitgod! Dock va potatisen lite hårda men vafan de fick gå ;). 


Skjuts in i ugnen

Till kvällen satt vi eller rättare sagt JAG och kollade på finalen av Biggest Loser, Fia somnade :)

Fredag

På fredagsmorgonen blev jag väckt utav det mest livligaste alarmet ever, Sophia själv haha. Hon gjorde sig iordning för att åka och jobba. Vi åt frukost tillsammans innan hon begav sig mot jobbet. Sedan va de min tur att göra mig iordning och packa ihop mina saker innan pappa kom och hämtade mig. Jag var så snäll med och plockade undan disken och diskade :)


Innan jag åkte hem.

På kvällen färgade jag håret :)




Lördag

På lördagsmorgonen hann jag inte vakna förens jag skulle in i duschen och sedan göra mig iordning inför kvällen och bege mig mot Sophia igen :). Hennes mamma, pappa och kusin var oxå med på Takida på kvällen och det var helt awsome!!! Dom var så jäkla bra och under detta inlägg kan ni ju se ett klipp från spelningen! Det var sådan stämning och jag njöt varje sekund! Såg dom sommaren 2010 men den här gången var dom så galet mycket bättre!


Vi var på gång!!


Kungarna själva, Takida!

Det var en sådan lyckad och roliga kväll, tack för det!!


Jaha, de va min vecka det :)



Kommentarer
Michelle Sarvilahti

jättefina bilder! :)



http://michellesarvilahti.wordpress.com/

2012-04-04 @ 20:30:47
URL: http://michellesarvilahti.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0