2 ton?

theresecaroliineberg

Ja så känns det som om att den skulle väga! Jag stod inte ut längre hur mycket madrassen hade glidit ner så jag bestämde att ta och flytta upp den. Grejen med min madrass är att den är sjukt TUNG(!!) så jag MÅSTE rulla UPP den såhär för att över huvudtaget kunna flytta den. Men fortfarande är den förbaskat tung och det är nästan lika tungt som om jag inte skulle ta upp den så. Varför det blir så är för att det är som något fleecetyg runt så den suger sig fast i sängen. Ja ni hör ju, sjukt jobbigt. Därför flyttar jag upp den rätt så sällan för att slippa detta, men som nu stod jag inte ut att sova med det en natt till!

Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0