Bilder från helgen

theresecaroliineberg

Helgen blev inte som de va tänkt, men det löste sig och blev bra i alla fall :). I lördags tog Fia och jag det lugnt, kollade på Melodifestivalen och tog en sväng till Hultsfred och kollade läget!

Igår gick vi upp efter 10 och åt frukost. Där efter gjorde vi oss iordning för att ta en långprommenad ner till Lillesjö där dom va och körde. Det tog ett tag och vädret visade sin bästa sida med massa sol! :) Det var redigt kul där nere. Fick åka med Ante ca 4 varv och jag kunde inte göra annat än att bara sitta och ASGARVA, bokstavligen hahahahha! Det är så kul :D. Innan vi åkte iväg sa jag - nu tar du det lugnt! :D och jag får i svar - nu hör jag dig väldigt dåligt haha :D. Det gick ju undan om vi säger så. Redigt kul!!!!! ;)




Den röda bilen va det jag åkte med i :D




Fia





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0