Fredag 24 Februari 2012

theresecaroliineberg

Hej på er alla!

Inte skrivit något idag för har varit iväg hela dagen.
Så fort jag vaknade så åt jag pannkakor som syrran gjorde och där efter gjorde jag mig iordning, Fia skulle hämta mig. Vi åkte nämligen hem till hennes föräldrar och hälsade på där fram till 6 ungefär skulle jag tro :). Redigt kul att komma dit och hälsa på dom eftersom det var jättelänge sedan jag såg dom :). Det har ju trots allt varit mitt andra hem när Fia bodde hemma hihi :). Hängde där JÄMT!! Men nu är mitt andra hem hemma hos Fia ;), yäääh!

Imon ska jag hem till henne och vi ska ut på kvällen, kommer bli great! Ska åka dit i tid med så vi hinner göra mat, göra oss iordning och förbereda oss inför kvällen. Hoppas på en kanonkväll jag. Länge sedan vi gjorde något nu, dvs ca 4 veckor ;)


Sitter vid mamma och pappas dator nu och vill ha en egen igen! Det här funkar inte ;) haha. Testade att få igång den nu ikväll, men ICKE!!! Blir så le! :( phuhu. Ska väl snart ta och lägga mig, men ska först köra igång en maskin och tvätta mina svarta byxor jag tänkt ha på mig imon. Jobbigt de blev nu helt plötsligt :p. Aja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0