Måndag 20 Februari 2012

theresecaroliineberg

Hej på er!!

Visst blir man glad när solen lyser och den visar sig mer och mer nu tycker jag :). Är det så att våren är runt hörnet tro?:). Vore helt galet bra, om inte annat skönt! Vill ha vår och varmare grader nu. Har varit kallt nu sen oktober typ. Sommar och sol nu taaaack! :). Är nog inte ensam om att tycka detta just nu ;)

Jaha. Var det någon som såg på premiären av Big Brother? Japp, jag såg den och till halv två då de va slut på webben. Kollade även lite på liven en timme kanske. Orkade inte mer för va skittrött! Jag som precis vänt tillbaka på dygnet haha. Får vara sträng mot mig själv och inte kolla på natten. Redigt skönt faktiskt att ha fått tillbaka de vanliga tiderna igen :). Vill inte hamna där igen med att somna typ runt fem på morgonen varje natt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0