Söndag 5 Februari 2012

theresecaroliineberg

Hejhej!

Fest igår och de blev jäkligt kul, mycket skratt och trevligt sällskap gjorde kvällen perfekt :). Allt annat än kul va de när man stod och väntade på pappa inatt då de va -18. Både jag och Fia höll på att frysa fast på plats :p. Helt galet så kallt de va haha :p. Men, vi överlevde som tur va ;)

När jag kom hem tvättade jag bort sminket och drog på mig min lovley Ziperall och sov med den på inatt <3. Skapligt skönt och har inte varit för varm eller frusit en sekund :)

Vaknade ovanligt tidigt idag för att vara mig. Klockan va 10 och kunde inte somna om så låg bara kvar ett tag och vaknade till på redigt :)

Vid halv ett tiden hjälpte jag mamma med att göra taco till familjen :). De va en mycket god frukost så att säga haha ;). Efter maten blev de att jag städade rummet. Bytte lakan i sängen, dammade, dammsög och torkade golvet :). Så nu har jag slängt upp fötterna i soffan och chillar ;). På tal om annat, strålande solsken ute idag och det är redigt fint nu när det är så mycket snö :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0