Fredag 20 Januari 2012

theresecaroliineberg

Godmorgon på er!

Ja ni ser rätt, jag är redan vaken och uppe! Satte klockan på 10 och snoozade ett tag. Men mitt i all snooz så kommer pappa nästan mer eller mindre inrusande med mamma i telefonen och så frågar han mig om jag har 9-3:ans bilnyckel. Och svar - ja det har jag. Den ligger i höger bröstfika i jackan. Då blir pappa lättad över det så han inte behövde tänka på att köpa en ny för dom är så dyra som han sa. Så där blev jag en ängel och gjorde hand dag så han kunde slappna av :p

Vet inte om de blir frulle direkt, har så ont i magen. I och för sig är det för att jag är hungrig men kan inte äta när det känns så. Får vänta ett tag tills de lagt sig :). And btw, fasen bad öm jag är i fingrarna efter att jag TRYCKTE dit lösnaglarna igår. Ajajajaaaaj!!! Hoppas det lägger sig lite under dagen. Känner mig mer eller mindre handikappad som det känns nu i fingrarna ;/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0