Söndag 29 Januari 2012 - Jag lever

theresecaroliineberg

Hej alla!

Några dagar sedan sist! :). Har haft det bara bra sen sist i alla fall :).

Helgen har varit hur bra som helst! Har fått umgås med världens finaste vän och det kan inte bli bättre! Ska sammanfatta mera senare eller imorgon om mina dagar. Men så länge bjuder jag på en bild från igår kväll när vi var ute och schladdade ;). Så otroligt galet kul! Åkte i diket en gång och hela bilen lutade åt höger på min och Fias sida. Vi kunde nästan äta snön om vi hade vevat ner rutan haha ;).

Här försöker dom att få upp bilen med hjälp av ett rep. Den va längre ner i diket än vad bilden visar. Och de tog många försök innan det ville ge med sig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0