Fredag 13 Juli 2012 - Latitud57, Lördagen

theresecaroliineberg

Hej!
 
Tänkte lägga upp fler bilder från förra helgens festligheter då det var Latitud 57 här! Det är  den ända höjdpunkten här i Oskarshamn som man längtar till från att det tar slut tills det startar året efter igen. Vore så mycket roligare om det kunde vara något evenemang så där lite oftare, men hej...ska väl vara glad för det lilla vi får kanske :)
 
Lördagens fest började med att vi var hemma hos Matilda då Sophia och hon gjorde sig iordning plus att vi åt lite där innan vi begav oss till en kompis till Simon som bodde mitt emot området. Där blev det dricka, snack, musik, hockeyspel och trevligt sällskap!
 
Matilda plattar håret som gick sådär för henne haha ;)
 
Sophia sminkar sig i lugn och ro medans jag...
 
....jag var klar och började med detta glas!
 
 
Frammåt 8 tiden började vi traska neråt hamnen och hem till Simons kompis. Där stannade vi tills Magnus Uggla skulle börja uppträda!
 
Mina bästa! <3
 
Matilda, Simon och Daniel
 
Det blev en våldsam hockeymatch hahah
 
Johan och Sophia var helt inne i matchen
 
Vissa förstår nog inte att det är målet pucken ska in i och inte landa i shotten hahahahaha ;)
 
 
Bilder från lördag kvällen/natten kommer senare! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0