Söndag 17 Juni 2012

theresecaroliineberg

Idag är jag redigt trött haha. Kan lätt bli så när man kommer innanför dörren vid 6 i morse ;) haha. Men håller mig vaken i alla fall så man lägger sig tidigt ikväll i stället :)

Hade en bra kväll igår med Fia, Matilda, Simon och John. Vi åkte till Hultsfred och kollade läget runt campingen och utanför området. Det blev hemfärd runt tre tiden med full bil. När vi hade släppt av Simon och John hemma hos Fia åkte vi tillbaka till Hultsfred och hämtade upp Victor och åkte hemåt, trodde jag. Haha. Fia lurade in Matilda och mig på en väg som vi inte visste vart den ledde. Så det tar ca en timme hem genom skogen haha. Men vad gjorde det, vi hade bra kul i alla fall haha. Skratta bra många gånger alltså. Lyckad hemfärd vid halv fem på morgonen ;) efter massa ösregn!! Helt sjukt va det regnade.


BAAAAAAAANG! Jag, Fia och Simon


Victors målning på rutorna. Haha, skrattade gjorde vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0