Söndag 24 Juni 2012 - Midsommarafton

theresecaroliineberg

Hej!
 
Haft en bra midsommarhelg? Min va lugn och hur bra som helst med släkten i fredags hemma hos kusinerna :).
Fast först på dagen var det bara familjen hemma hos oss med morfar och åt lunch. Efterrätten var ju förstås jordgubbar med glass!! Så gott! hade varit ännu godare om det inte hade blåst så förbaskat kallt ;). Helt galet. Fick till och med gå in och ta mig min Ziperall som gjorde susen :)
 
 
 
När vi var klara hemma åkte mamma, pappa och morfar till sjukhuset och hälsade på mormor. Syrran och jag stannade hemma och gjorde oss iordning för at sedan åka med till kusinerna och ha en trevlig afton. Hade verkligen hur trevligt som helst! Vi skrattade alla så mycket så vi tjöt ;) haha.
 
Innan vi åkte till släkten
 
Jag och syrran är hungriga och väntar på maten. Grillat it was! GOTT!!
 
Fläskytterfilé och farmors hemmagjorda potatissallad, så himmlans GOTT!!! Älskar henens potatissallad. Måste få receptet på den :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0