Söndag 25 Mars

theresecaroliineberg

Hej på er!

Solen bara lyser och lyser. Det är så fantastiskt härligt! :). Har precis gjort mig iordning lite. Väntar på att pappa ska komma hem så det kan börja grillas ;). Perfekt väder för lite grillning idag, nomnom!

Jaha, vad har jag gjort sen sist - inte allt för mycket. Åkte i fredags kväll till Sophia och övernattade där :). vi hade en chill kväll samt lite "rallykörning" med Ante. Herregdu, de va nog de värsta jag varit med om hahah. då har jag ändå åkt med förr ;). Men då, vi FLÖG verkligen haha :D. Alla lyftes från säterna hahahah och slog i lite här och var men tackar gud för att vi överlevde! :). Kul vart de iaf, som ALLTID! ;)

Igår åkte mamma och pappa till Kalmar. Hade bett dom att köpa med sig ett obejktiv och filter till min NIKON D5000, och visst gjorde dom de :). Så nu vill jag ta med mig Sophia någon dag och åka ut och knäppa lite bilder :). Kommer nog bli perfekt! Så här ser det ut iaf :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0