Måndag 17 September 2012

theresecaroliineberg

Hallihallå.

Måndag igen och jag har haft en helt okej helg. I lördags var jag först i Kalmar med familjen och därefter åkte jag med Sophia hem till henne från stan. Kvällen blev inte direkt som vi trott men det blev roligt vid 2. Det va då problemet uppstod att vi inte hade någon skjuts hem från Hultsfred. Sophia ringer verkligen alla tänkbara från hennes kontaktlista men ingen vill hämta.. Trodde verkligen ett tag att vi får verkligen sova ute inatt. Basse erbjöd oss sovplats men vi va väl rätt signa på att komma hem. Men som tur var va Benno kvar och till slut ringde efter sin far. Phju, vi kommer hem!! Så två timmar senare sitter vi i en bil hem. Det va kallt som ATTANS och både Fia och jag hade så ONT i fötterna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0