05:15 - då går alarmet

theresecaroliineberg

God kväll

Nu har jag duschat med Descutan 2 gånger i håret och 2 gånger på kroppen. Ska göra samma procedur imorgon bitti. Har precis ätit rostade mackor och tryckte i mig fast än att jag va mätt då jag inte får äta efter 00:00 (som jag sa i det tidigare inlägget).

Är jäkligt ren nu då så att säga. Rena sänglakan och ja, allt är rent!

Är lite trött nu och lägger jag mig bara till lite skönt och blundrar kommer jag somna om en stund :). Dock så har jag druckit mycket bubbelvatten nu (typ en hel flaska höhö) så lär ju springa på toa halva natten. Känns ju sådär när jag har så lite sovtimmar inatt.

Godnatt alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0